jaja ska man göra allt själv... eftersom ingen ger några förslag så kmmr jag me några roliga(oseriösa)maps...
1. !bigbrother-no-se ( Big Brother) (info: för alla er som gillade bigbrother och önskade att ni va där... nu får ni chansen, riktigt bra gjorde, ser ut precis som på riktigt man kan gå bakom speglarna så man e där kamrorna är också... sköön map...)
2. 007_complex (james bond) (info: alla som har lirrat golden eye till nintendo kmmr nog känna igen denna map, bästa mapen på spelet tycker jag... visst de e inte riktigt samma känsla inte samma gömmställen som på nintendo, men tänkte iaf nämna den....)
3. Ka_soccer_2006_v2 (fotboll) (info: för er som giller fotboll, riktigt kul... nästan ett måste om man ska köra funmaps... alla har kniv, sen så ligger en fotboll mitt på plan, de går ut på att "kniva" bollen så den åker in i mottståndarens mål, då dör hela deras lag. och man får ett poäng. själva mapen e en av fotbolls planerna i VM (kanske inte så bra kvalite) och de e extra sounds som gör att publiken buar när du skjuter upp bollen på läktaren... denna mapen e nästan ett måste inne på SI2

)
4. surf_egypt (surf map) (info: denna kanske inte är den största och roligaste surf mapen, men den e faktist kul även om man e grym på surf och om man e en noob(nybörjare på surfing

) de går snabbt att lära sig hur man gör sen e de bara att sätta igång... ritkigt kul...)
så nu e jag nöjd me min lista... kommentarer om den?
Mvh: Glada laxen^